czwartek, 1 maja 2014

Nominacje do Liebster Award :)

    


    Hej. Zostałam nominowana do Liebster Award przez dwie, świetne blogerowiczki: Truskawkowe ciastko i Julie Sheridan. Nie wiem czy sobie na to zasłużyłam, ale bardzo wam za to dziękuję. Miło, że ktoś docenia to co robię. Jesteście wspaniałe <3

A o to zasady:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował!"

Pytania od Truskawkowe ciastko:

1. Skąd czerpiesz inspirację, aby pisać bloga?
Moją główną inspiracją jest muzyka, która mi zawsze towarzyszy. Ale również życie i wszelkie, nie zawsze miłe wydarzenia w moim życiu. Tak naprawdę wszystko mnie w jakiś sposób inspiruje... 

2. Co Cię skłoniło do jego założenia? (Jakaś konkretna sytuacja?)
Moja przyjaciółka :) To ona mi podsunęła pomysł podzielenia się tym co piszę z innymi na blogu. I tak o to powstał on :]

3. Czy masz jeszcze jakieś inne hobby oprócz prowadzenia bloga?
Kocham muzykę i wszystko co z nią związane. Uwielbiam śpiewać. Piszę też wiersze i teksty piosenek. I to chyba tyle :)

4. Jak jest twoja ulubiona gwiazda?
Nie posiadam takowej. Tak jak już kiedyś mówiłam, w moim słowniku nie istnieje słowo "ulubione".

5. Jaki był ostatni film obejrzany przez Ciebie?
Nie jestem pewna, ale chyba "Wyszłam za mąż. Zaraz wracam". Śmieszna komedia :D

6. Czy byłabyś w stanie zaakceptować gdyby twój/twoja najlepszy przyjaciel oznajmił, że jest innej orientacji seksualnej? 
Oczywiście, że tak. Jestem osobą tolerancyjną i nie przeszkadza mi to, że ktoś jest inny. W końcu wszyscy jesteśmy ludźmi. Przyznam nawet, że chciałabym mieć przyjaciela geja. Na pewno taka wiadomość by mnie zaskoczyła, ale bym ją zaakceptowała.

7. Jakie filmy najbardziej lubisz? Wymień ich tytuły.
Ojej, dużo ich, ale podam kilka. To m.in: "Ostatnia piosenka", saga "Zmierzch", "Piękne istoty", "Dary anioła. Miasto kości", "Sztuka dojrzewania", "LOL" i wieeeele innych. Długo by wymieniać xD

8. Masz jakieś zwierzątko? A jeżeli nie, to chciałabyś?
Mam psa :)

9. Jak bardzo Twój blog się zmienił? Od założenia do teraz
Myślę, że bardzo. Z każdym rozdziałem nabywałam coraz to większe doświadczenie i zaczęłam pisać coraz lepiej. Nie mówię, że jest dobrze, ale na pewno lepiej niż na początku. Dodatkowo w moim życiu działy się różne rzeczy, które zmieniły nieco moje spojrzenie na niektóre rzeczy, a więc sposób wyrażania się o różnych rzeczach również. A z takich mniej istotnych rzeczy, to zmienił się wygląd bloga :)

10. Jakie książki najczęściej czytasz? Np. romanse, albo thriller Xd
Ja najbardziej lubię życiowe książki, których celem ma być przekazanie nam jakiś wartości, nauczenie nas czegoś. Bardzo też lubię książki z wątkami miłosnymi, ale to przez moją romantyczną naturę :P

11. Jakiego gatunku muzyki najczęściej słuchasz? :)
Ja słucham wszystkiego po trochu. Nie lubię się ograniczać do jednego gatunku. Wszystko zależy w jakim jestem nastroju...

-------------------------------------------------

Pytania od Julie Sheridan:

1. Czy uważasz się za osobę nieśmiałą?
Oj tak, zdecydowanie. I niestety przeszkadza mi to w wielu rzeczach :(

2. Skąd wziął się pomysł na twojego bloga?
Sam wpadł mi podczas kąpieli w wannie. Haha :D

3. Kim chciałabyś zostać w przyszłości? (Jeżeli nie jesteś jeszcze pewna, możesz napisać to, o czym aktualnie teraz marzysz)
Nie wiem kim chcę być w przyszłości. Cały czas szukam czegoś dla siebie. Kto wie, może będę kontynuować coś z kierunku technikum do którego chodzę. Chciałabym też robić coś związanego z muzyką, bo bardzo ją kocham i jest częścią mnie. Ale pewnie mi się to nie uda. Czas pokaże co będzie. Ja żyję mottem: "Co ma być, to będzie".

4. Czy Twoi przyjaciele i rodzina wiedzą, że piszesz na swoim blogu? 
Wiedzą :) Rodzice nawet chcieli przeczytać, ale nie chciałam im dawać. Haha :D

5. Jakim typem człowieka jesteś?
Jestem osobą nieśmiałą, z poczuciem humoru, brakiem pewności ciebie, wrażliwą, tolerancyjną, która nienawidzi kłamstwa, zdrady i fałszywości. Która nieraz popełniła błąd w swoim życiu i bardzo ich żałuje. Która cały czas poszukuje klucza do bram szczęścia. I jestem uzależniona od muzyki oraz jestem typem romantyczki. A więcej nie zdradzę ;)

6. W jakich ubraniach i butach czujesz się najlepiej?
Ja raczej lubię ubrania wygodne. Nie lubię obcisłych bluzek, bo czuję się w nich niekomfortowo. Zazwyczaj noszę spodnie rurki, jakąś bluzkę (najczęściej luźną) i do tego sweterek albo bluza, lubię też koszule i marynarki. Ale latem lubię założyć sukienkę, spódnicę czy szorty. Ja mam bardzo różnorodny styl, jeżeli o to chodzi. Nie wzoruję się na nikim, mam własny styl, co mi się podoba, to noszę. A z butów, to najbardziej lubię trampki :) Chociaż czasem włożę coś na obcasie, ale to raczej rzadko, bo wtedy czuję się jak paniusia, a nie lubię się tak czuć. Więc takie buty zakładam tylko w jakieś okazje.

7. Czy oglądasz jakieś seriale? (Jak tak to jakie)
Oczywiście, że tak :) Oglądam "Lekarzy", czasem "Na wspólnej" i "Na dobre i na złe". Kiedyś oglądałam tego więcej, ale teraz mnie jakoś do tego nie ciągnie.

8. Co Ci się podoba i co Cię fascynuje w książkach? (skoro piszesz, prawdopodobnie też sporo czytasz :P)
Jakoś ostatnio nie mam na nic sił, ani ochoty i rzadko kiedy czytam książki niestety. Głównie czytam blogi, albo nic. Aż wstyd się przyznać :[ Ale w książkach podoba i fascynuje mnie to, w jaki sposób autorzy opisują świat, jak przekazują różne, ważne wartości. Jak potrafią przyciągnąć czytelnika i go zaciekawić. W jaki sposób swój pomysł obierają w słowa i stanowi to spójną całość. Uważam, że w ogóle książki są fascynujące, a ich autorom należy się duże uznanie. I jest mi głupio, że tak mało czytam ich...

9. Dużo opowiadań z bloggera przykuło Twoją uwagę? (Jak tak to jakie)
Oj dużo by wymieniać. Ale głównie były i są to blogi z wątkiem miłosnym, czy opowiadającym o życiu. Nie przepadam za cukierkowymi historyjkami. Wolę takie, które w rzeczywisty sposób przedstawiają świat (mówię tu o opowiadaniach obyczajowych, nie fantastycznych, bo to inna bajka). Pamiętam swoje początki z blogami. Tak mi się spodobały, że w moim spisie było ich chyba ze 100. To było jakimś uzależnieniem, dzień w dzień sprawdzałam czy są nowe posty, każdego dnia nowe blogi pojawiały się na mojej liście. To był fajny czas, teraz się z tego śmieję :D

10. Myślałaś kiedyś o zajęciu się pisarstwem na poważnie lub tak by na tym zarabiać?
Nie, nigdy. Pisanie traktuję jako sposób na nudę i wyrzucenie swoich emocji. To jest dla mnie jak pamiętnik, mogę tutaj odreagować, oczyścić się z męczących mnie uczuć.

11. Jakie strony najczęściej przeglądasz w internecie?
Facebook, o2, onet, ask i inne :)

-------------------------------------------------

Nie mam aż tyle pomysłów na blogi, które nominować, dlatego nominuję tylko jedną 11 :)

Nominuję (kolejność przypadkowa):

Pytania ode mnie:
1. Jak długo piszesz swojego bloga?
2. Jakie masz motto życiowe?
3. Twój ulubiony cytat?
4. Przy jakiej piosence chce Ci się płakać?
5. Co myślisz o homoseksualistach?
6. Czy znasz sposób na wyrzuceniu z serca i zapomnieniu o jakiejś osobie? Jeśli tak, to jaki?
7. Jakie masz zdanie o samookaleczeniu?
8. Jakie jest jedno z Twoich marzeń?
9. Chciałabyś mieć w przyszłości dzieci? Jeżeli tak, to ile?
10. Jak odróżniasz czy jesteś zakochana czy zauroczona?
11. Gdyby zostało Ci ostatnie 20 sekund życia, to co być powiedziała, albo zrobiła?

Jeszcze raz bardzo wam dziękuję za nominację, jesteście wspaniałe <3




















5 komentarzy:

  1. Cześć :)
    Dzięki za nominację, ale nie będę się w to bawić.
    Jesteś jedyną osobą, która komentuje moje rozdziały, a ja nie czytam aż tak wielu blogów abym mogła je nominować, więc sorki.
    Ale z góry dziekuje :) To dla mnie wiele znaczy.
    Pozdrawiam, Aleks <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rozumiem, przecież nie będę nikogo zmuszać do tego :) Ale nomincają chciałam Cię wyróżnić, a przy okazji zareklamować Twojego bloga :D
      Czytam rozdziały na Twoim blogu, bo je bardzo lubię. Dają mi dużo pozytywnej energii, a jej ostatnio mi potrzeba.
      Buziaki, Maarit :*

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację :*
    To dla mnie duże wyróżnienie :)
    Jeszcze raz dzięki i przypominam, że czekam na nn ;) ;**

    P.S. Zapraszam do siebie na nowy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co dziękować. Piszesz świetnie i zasłużyłaś na tę nominację ;)
      Na pewno do Ciebie wpadnę, bo właśnie dzisiaj biorę się za nadrabianie zaległości na blogach.
      Buziaki, Maarit :*

      Usuń