niedziela, 12 października 2014

Notka informacyjna!

    Heeej, to ja Maarit. Wiele z Was jest pewnie na mnie strasznie złych, bo nie komentuję Waszych blogów.
Niestety druga klasa technikum nie jest już taka lajtowa jak pierwsza. Codziennie mam jakąś kartkówkę, pytanie czy test. Już nie wyrabiam. Nie mam nawet zbytnio czasu dla siebie.
Jest mi strasznie głupio, że tak Was opuściłam i Was zawodzę. Postaram się stopniowo wszystko nadrobić, dzisiaj wezmę się za część blogów. Jeszcze raz Was bardzo przepraszam z całego serca, bo Wasze blogi zasługują na uwagę i komentarz :(
    I teraz drugie info. W mojej głowie powstał ostatnio pomysł na nowe opowiadanie (znowu podczas mycia haha :D). Więc kto wie, może za jakiś czas wrócę do strefy bloggera. Póki co muszę się zastanowić czy ta historia będzie ciekawa i czy będę się w tym dobrze czuła. Muszę sobie wszystko poukładać od początku do końca i może zabiorę się za robotę, bo brakuje mi Was :( Z niektórymi utrzymuję kontakt poprzez gadu gadu i miło mi, że się do mnie odzywacie :)
    Więc jeszcze raz przepraszam Was. Mam nadzieję, że mi wybaczycie.
    Trzymajcie się, Wasza Maarit <3
  

2 komentarze:

  1. Heej :D Ale fajnie, że napisałaś coś w końcu ;)
    No i proszę, nowy pomysł na bloga! :D I to w całkiem niedługim czasie. Haha no tak nie ma to jak pomysły podczas mycia :D Mi też podczas kąpieli nie jeden pomysł wpadł do głowy XD
    Ciekawe o czym i z jakiego gatunku będzie te Twoje nowe opowiadanie ;) Już nie mogę się doczekać!!
    Wracaj do nas szybko! ;D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem co czujesz...druga klasa moim zdaniem jest właśnie najcięższa.
    Później jest więcej wytchnienia ;)
    Fajnie, że dałaś znak życia :D
    Czekam zatem na opowiadanie! ^^
    Daj znać kiedy tylko coś się pojawi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń