niedziela, 6 października 2013

Liebster Award II

   Hej. Zostałam po raz drugi nominowana do Liebster Award. Tym razem przez babajagę z bloga Like I Love You. Bardzo Ci dziękuję kochana. To wiele dla mnie znaczy :) 


A oto zasady:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Pytania od babajagi:

1. Jak masz na imię?
Gosia

2. Ile masz lat?
16, właśnie na początku września skończyłam :)

3. Ulubieniec z 1D?
Niall

4. Ulubiona piosenkarka?
Nie posiadam takowej. Lubię wiele wokalistek i trudno jest mi stwierdzić, którą lubię najbardziej.

5. Ulubiony piosenkarz?
Tutaj jest tak samo jak z pytaniem poprzednim. Ale mogę podać kilku dla przykładu, których lubię. To jest np. Jason Walker, Ed Sheeran, Bruno Mars i wielu, wielu innych...

6. Masz jakieś zwierze?
Tak, psa :D

7. Masz rodzeństwo?
Tak, starszego brata.

8. Jakiej muzyki słuchasz?
Przeróżnej. Od metalu, po pop. Po prostu słucham to, co mi się podoba.

9. Co sądzisz o nowej dziewczynie Liam'a Sophi?
Nic. To nie moja sprawa, tylko jego. Niech będzie z kim chce, najważniejsze, to być szczęśliwym.

10. Ulubiona piosenka 1D?
"Little things" - jest przepiękna.

11. Która dziewczyna najlepiej pasowałaby do Niall'a?
Nie mam zielonego pojęcia.


Nominuję (kolejność przypadkowa):

Moje pytania:
1. Co lubisz robić w dni, kiedy pada deszcz?
2. Jaki był najgorszy prezent jaki otrzymałaś?
3. Czy masz jakiś ulubiony cytat? Jeżeli tak, to jaki.
4. Jaki jest Twój ulubiony smak lodów?
5. Jakiego słowa używasz najczęściej?
6. Jaka jest pierwsza rzecz, którą robisz po wstaniu z łóżka?
7. Jak sobie wyobrażasz swój wymarzony związek?
8. Czy masz kogoś, kto jest Twoim autorytetem? Jeżeli tak, to kogo.
9. Jaką cechę cenisz u ludzi?
10. Umówiłabyś się z osobą poznaną w internecie?
11. Jest gatunek muzyczny, którego nienawidzisz? Jeżeli tak, to jaki.

Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za nominację :D

Zachęcam do przeczytania 19 rozdziału!

3 komentarze:

  1. Nominowałam cię do Libster Award :) Więcej na http://koffyou.blogspot.com/2013/10/nominacja-d.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za nominacje ;)
    Zapraszam na 4 rozdział http://zatracona-w-nadzieji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominacje, to dużo dla mnie znaczy :*

    OdpowiedzUsuń